Igår

Ja igår var min enda lediga dag denna vecka. Jag passade på att åka in till stan och träffa min kära mormor. Jag fick jätte god mat och sedan åkte vi till shoppingcentret där vi fikade och mormor köpte en fin topp till mig, tusen tack! Är så nöjd med den! :) min mormor är snällast i världen och obeskrivligt viktig för mig! 

Sedan när jag kom hem så myste jag nico och Jocke en stund, känns som min lilla familj! Efter det bakade jag en cheesecake och lagade middag! Smakade på cheesecaken idag och den var helt okej men inte den godaste jag ätit! Men det fanns tusen olika recept på cheesecake så hur vet man vilken som smakar perfekt när man aldrig gjort det förr? Haha.. Den går att äta iaf :)

Idag jobbar jag 12,30-21.30 kommer nog vara skapligt trött ikväll! Sen detta tråkiga väder som vi haft nu i flera dagar det gör mig helt slut, vill ha sol och gå lite energi!  Men mu ska jag mysa i soffan framför teven en stund till innan det är dags att börja göra mig iordning och hinna handla innan jag börjar jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0