It tells me I'm a freak..


Am I alone with the thoughts that I have?
I'm afraid that I'm scared of myself
Am I the only one to doubt who I am?
Wish I was someone else

Everytime I try to swim, it pulls me,
pulls me deeper down
Everytime I try to fly, it holds me,
holds me to the groud

It tells me I'm a freak,
drains me,
the monster inside of me
Freak
Save me
The enemy is inside of me

Jag ryser när jag hör Molly Sandens nya låt freak, jag gråter för att man har fått ord för ens känslor och musikvideon berör så mycket. Det finns nog mer negativa tankar i mitt huvud än positiva men jag jobbar varje dag för att bara försöka se det positiva med livet och släppa allt gammalt men ärren bleknar ju som sagt men dem försvinner aldrig, det gör ont. Så fruktansvärt ont, det känns som att man kvävs samtidigt som man inte känner någonting. Jag är allt som oftast glad och nöjd idag men vissa dagar är enbart jobbiga och att lämna sängen känns som att vara tvungen att springa ett maratonlopp, alla känslor man försöker förtränga vanligtvis bara ploppar upp och smäller en rakt i ansiktet och jag känner hur jag faller direkt och det bästa är att bara vänta ut det, vara ledsen och låta det göra ont. Dessa dagar är jag glad att jag har min Jocke! Min fina älskling, mitt allt, min trygghet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0