Aj :(

Varför alltid jag? Otursmänniska är jag iaf. I lördags började det klia på min fotled och nu idag är det svullet, stora röda bölder. Så det gör ont i hela benet när jag går.. Var iaf till doktorn som gav mig penicillin eftersom det är en inflammation, samt smärtstillande och inflammationshämmande medicin. Tog på samma gång upp min näsa att den jämt är täppt och att jag knappt kan andas på natten, visa sig att mina polyper har växt tillbaka igen(operera bort dem när jag var liten) så nu är det kortisonspray i 6månader för att krympa dem annars får man väl operera igen! Sen bytte jag även tillbaka till min gamla astmamedcin, så skönt! Symbicort var inge hjälp för mig, ventoline fungerar mycket bättre! Så nu väntar jag på bättre tider




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0