lite bilder från maten..

Slutade tidigare från skolan idag, typ vid 2. Då åkte jag hem och snart ska jag iväg till mormor och fira henne :) Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Ikväll blire ju iaf som sagt ut med Hanna och kolla på majbrasan och träffa lite folk. Har hört att det kanske ska regna ikväll, hoppas verkligen inte att det blir så! Vore jue väldigt tråkigt. Här kommer iaf lite bilder från lunchen idag:)



Selma & Hanna, ingen av dom vill vara med på kort, kanske syns? :D



Sen Sarah som aldrig vill vara med på kort :(



haha, bjuder på den här bilden:) Sitter som en jävla hösäck, haha...

Var hamburgare och strips idag, hamburgarna var väl okej, men asså stripsen var så jävla vidriga så jag vet inte vad jag ska säga om det asså :/ USCH FY & BLÄ helt enkelt! Men nu ska jag leta reda på mormors födelsedags present sen ska vi väl åka dit om ett litet tag. Kanske bloggar innan jag går ut senare, vi får se ^^

Ta det lugnt nu idag och ha kul :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0