prov, prov ännu mera prov!



Det är FREDAG :D Såå skönt säger jag bara! Vädret blev iaf bättre under dagen så då blev jag lite gladare ;) Men sen hade vi nationellt prov i Matte då, då fick jag bara lust att tjura rent ut sagt! Fattade typ inget kunde inte svara på allt heller :( Nej, det var inte kul asså! Sen efter det hade vi engelska nationellt muntligt, det gick mycket bättre! Jag tycker alla prata jätte bra i vår grupp även om jag kanske pratade mest, men det var verkligen inte meningen. Men jag kan inte bara sitta där, sen råkade jag avbryta Sarah en gång och jag skulle säga, sarah what were you going to say? Men då börja läraren prata, FÖRLÅT Sarah! Var inte meningen, jag känner mig as dum! Men över lag så gick det jätte bra för oss ;)

Nu är jag iaf hundvakt åt Nero, mina kusiners hund. Älskar att vara hundvakt så ^^ Sen är Nero en helt underbar hund också! Ska ta kort imorgon på honom i hundhagen så får ni se lite bättre bilder än förra gången ;) Men nu ska jag och mamma ta och gå en vända med honom. Det är nått som är bra med att ha hund man måste ut och röra på sig :D Även om det jag som alltid tar hand om Nero här. Mamma ville bara följa med den här gången :P

Ikväll är inte pappa hemma, så det blir mys med mamma och lillebror! Bloggar senare!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0