Sommaren med Göran = Sådär..



Har nyss åkt moppe till pizzan och hämtat hem mat, var skit hungrig och jag kände inte för att ställa mig framför spisen så.. Pappa ville inte ha mat, han var så mätt sen påsklunchen tidigare idag, haha. Ett bevis på hur god mat min mormor faktiskt lagar ;) Jag kan dock inte äta så mycket på en gång, som tur är hehe. Så jag blev ju såklart hungrig som sagt.

Jag kollade iaf på sommaren med Göran tidigare, inte så jätte bra film enligt mig :/ Asså den var jue inte dålig men inte lika rolig som jag hade trott att den skulle vara heller.. Många har nog redan sett den, jag är lite seg bara, men jag tror inte att det är en film jag skulle tipsa om. Men sen gillar jue jag amerikanska filmer bättre, samma sak med musik, amerikansk musik är oftast mycket bättre än svenk.

Men nu ska jag bädda ner mig under täcket och kolla på nästa film, eller jag ska bara ringa Hanna först :P Men sen blire film. Vi får se om jag orkar skriva ett inlägg efter filmen, annars skriver jag om filmen imorrn!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0