Vaknade 10 :)

Go morgon! har vart vaken sen 10 ungefär och nu har jag precis duschat. Ska fixa mig nu sen får jag ta moppen hem till mormor som har bett mig att sminka henne:) Så det ska jag göra! Sen blir hem och äta lunch sen in till stan till min morbror Pentti som har fyllt år. Så vi ska fira honom :)

Sen ikväll händer inte så speciellt mycket. Ska se på Djävulen bär prada ikväll på tv. Har redan sett den förut men jag vill se den en gång till! Tycker faktiskt att den är bra ;) Så det är mina planer för dagen. Sen får vi se vad som händer mer. Men det kan bli lite dålig uppdatering eftersom jag ska på kalas eller vad det heter. Man vet jue aldrig hur lång tid det tar..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0