farfar<33

Farfar jag saknar dig och glömmer dig aldrig! :'/


Alla minnen jag har.
Dom kommer jag aldrig glömma.
Du var speciell farfar och jag älskar dig.
Länge sen jag såg och pratade med dig n.u
Varför var du tvungen att gå så tidigt?
Ingen farfar kan mäta sig upp till dig, du var och är bäst!
Jag saknar dig så det gör ont i hjärtat!
Men jag vet att himlen har fått en ängel.
Alla säger att tiden läker alla sår,
Men jag tror inte på det.
För så länge du inte kommer tillbaka, vilket är omöjligt..
Så kommer jag ha ett litet sår i mitt hjärta,
För jag saknaden är så himla stor!
Och att gå förbi din lägenhet nästan varje dag, är bland det jobbigaste jag vet.
Och jag vet att du inte vill att jag ska var ledsen.
Att jag ska vara stark och tänka på alla bra minnen
Oftast är jag stark men sen händer något och jag bara gråter och gråter,
Men iaf..
Det jag vill komma fram till är att jag älskar dig och jag saknar dig
Hoppas du vilar i frid farfar<3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åå, va fint skrivet gumman! <3 Ingen kommer någonsin glömma honom! Han kommer alltid vara i våra hjärtan! Å vi kommer alltid ha ett sår där! =/ men han har de bra nu å, han behöver inte lida av att vara sjuk!<3

Jag finns alltid för dig gumman, å de vet du!! <3 Love you<3

2010-02-18 @ 19:41:14
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

<33

2010-02-19 @ 06:42:14
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0