Moa på bilden ;)



Hemma från  stallet nu då:) Det var kul att vara tillbaka i stallet ett tag, sen så gick det jue jätte bra för Moa idag! Hon fick galoppera på riktigt för fösta gången :) Gick jue jätte bra för henne, vart några galoppsteg iaf, det är så kul att se hur hela hon lyser upp när hon får göra något hon tycker är kul! Sen när man själv vet hur kul det är då blire bara ännu roligare, älskar det! Hon är så söt Moa :) Men iaf nu sitter jag här och luktar häst så måste skynda in i duschen så inte pappa får damp för att det luktar, haha :D Nu väntar jag på att mamma ska sluta jobbet så hon och jag kan gå ut och gå en vända:) Fick jue springa lite i stallet nu, så därför blir det att gå en vända senare:) Kanske ska plugga lite matte under tiden? haha vi får väl se hur det blir med det.. :D

PUSS


Kommentarer
Postat av: jennie

Va ni är duktiga att vara ute å gå då :) Börjar era nationella prov redan? :O Vilket ämne har ni först då? =) <3

2010-02-06 @ 19:37:25
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, skulle ut och gå men blev inte så, vi åkte och handla och har nyss ätit mat så vi hann inte:P Aa, första är på tisdag och andra på torsdag, båda är i svenska :/ Vi har fått se häftet med texterna och jag fattar nada, det heter "i gränslandet" man bah, eeh? kommer gå helt åt helvete, fattar inte äns vad texterna och dikterna handlar om, jag har fan panik :'(

2010-02-06 @ 19:44:27
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: jennie

Nej då de kommer gå bra! Man fattar mera när du får själva uppgifterna :) Jag lovar! =D Klarar jag de så klarar du de :D vi har engelska nationella i slutet på mars elr april? :S kommer verkligen gå åt helvete ;)

2010-02-06 @ 20:16:15
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0