Söndag! :D



Söndag idag då, brukar inte tycka om söndagar för dom är så sega och inget händer, men jag vet inte vad det är med mig idag, även om min morgon började helt jävla piss så känner jag mig glad och sugen på en promenad, för det är jue jätte fint väder ute idag! Jag måste börja röra på mig asså innan mitt arsle växer fast i den här jävla stolen :P Men nu ska jag kasta på lite smink och slänga upp håret i en tofs eller kanske ska låta det vara och bara ta en mössa för sen blir det en promenad! När jag kommer hem så får det bli duschen direkt och sen matte plugg och fixa sista bilderna till So:n. Det här är vad jag ska göra idag:


1. fixa mig
2. ta en promenad
3. Duscha
4. fixa bilderna till So:n
5. Plugga matte till provet
6. Kanske fota lite om jag hinner?
7. Se på en annan del av köping
8. Läsa i min bok och försöka somna:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0