Today's outfit ;)



Såhär har jag sett ut idag, så himla skönt med bara strumpbyxor och tunika ;) Skolan idag var okej! Började med so, ganska segt men det funkar :D Sen No, lyssnade typ inget alls för Bengt pratade om nått ointressant typ hela lektionen.. Sen engelska, vi hade mini-test 2 som det kallas men det är typ ett prov. Gick inte så bra eftersom jag inte hade pluggat och så fattade jag inte äns vad jag skulle plugga på? Menmen, sen var det lunch och efter det musik, så himla tråkigt! Sen matte och där går det ganska bra för mig just nu så det var inte så jobbigt. Sen slutade vi, vi skulle egentligen haft svenska men lärarens svärfar hade tydligen fått en hjärtinfarkt så hon var tvungen att åka hem. Stackars dom men skönt för oss som fick sluta tidigare :) Men nu ska jag iaf göra en sak på engelskan så vi får se om jag orkar blogga mera senare ikväll? :P

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fiiint kort :D Hoppas allt e bra me dig! =D <3

2010-02-18 @ 18:55:03
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0