hahah på bilden där jag svarvar :')




Hemma från skolan, fast det har jag vart sen halv 4, har inte orkat blogga förns nu bara, hehe.. Det snöar här i hallsta igen och jag som bara vill ha sommar mest av allt just nu.. Men jag hade iaf lite tur, mamma hämtade mig från skolan så jag slapp gå hem i snöovädret, blåser mycket och kallt som fan enligt mig plus att det snöar också, suck.. Asså jag gillar verkligen inte Sverige, trivs inte alls här! Jag vill flytta utomlands när jag blir äldre, helst USA :D Men så blir det väl antagligen inte, man måste ju lyckas i livet för att kunna det och jag har en stark känsla att jag kommer misslyckas och ruttna bort här i denna lilla byhåla!

Men iaf, skolan idag var väl okej. Hade Först ämnesfördjupning från halv 10 till halv 12, fixade engelskan. Sen lunch, satt i biblioteket med Hanna, Sarah, Selma & Teresia ;) Vi hade så kul så ^^ Sen efter det så började träslöjden som jag hatar! Men iaf Hanna och jag "kämpade" vidare med våra hushålllspappershållare haha:D Men iaf så råkade jag säga till träslöjdsläraren att jag aldrig svarvat någon gång förut så det blev jag jue såklart tvungen att testa, var lite läskigt i början men sen var det ganska kul ändå :) Iaf Bevis på bilden att jag, Nathalie Berggren svarvar, det trodde jag inte om mig själv, hahah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0