Dagens outfit:)


Tänkte  blogga imorse och lägga upp en dagens outfit men det är nå problem på blogg.se så det går knappt att lägga upp ett inlägg, datan laggar typ sönder. Men lägger jue upp ett nu af, bättre sent än aldrig:D Helt vanliga kläder på bilden, asså det jag haft på mig idag:) Iaf, har vart hemma från skolan ett tag nu, hade vanliga lektioner fram till lunch sen var vi på en föreläsning nu på eftermiddagen. Asså det var väl bra saker han sa, men det är sånt man redan vet och så upprepa han typ allt 50gånger.. Föreläsningen handlade om internet, typ att tänka på att man typ aldrig är anonym även om många tror det osv.. Nu ska jag gå och försöka mig på att plugga lite spanska tills provet på måndag:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte spanska provet på tisdag? :)

2010-01-28 @ 17:20:28
Postat av: Nathalie

ojj, haha:) ja det är det, skrev fel:D

2010-01-28 @ 17:21:51
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0