Power meet bilder

Ja, kommer ni ihåg att jag skrev att vissa bilar tycker jag borde inte var på power meet. För dom är fula och rostiga och ser ut att falla ihop när som helst. Här ska ni få se på bild vad jag menar.


Det där är enbart skrot enligt mig, den har inget där att göra!

Men den här tillexempel är välvårdad och fin. Den är liksom söt och det är kul att se på bilarna när dom är såhär fina. Jaa, nu vet ni iaf vad jag menar.

Det var ridande poliser på power meet, skit söta pollar! :D Ridande polis tror jag kan vara ett roligt jobb ^^

Hanna på power meet, hon var iaf smart och glömmer inte sina solbrillor som jag gjorde..


Men jag var glad ändå haha:) Synd att jag inte tog en bild och visa hur mycket folk det var för er som aldrig har vart där. Grymt mycket folk är det iaf jämt :)

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon har pappa jobb i Stockholm så vi åker hemifån halv 6!! Jag kommer vara död i bilen. Menmen, sommarjobb är sommarjobb.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Fytusan så tidigt! ;O halv sex.. du lär ju gå upp fyra? :) hihi, nerå men du.. Kan vi inte bada nån dag, jag avlider ärligt i denna värme! ;) <3

2010-07-11 @ 21:59:33
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag dog imorse Jennie, seriöst! Fattar inte att man orkar gå upp sådär tidigt :O Såklart vi kan bada! hör av dig puss <3

2010-07-12 @ 22:35:14
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0