förlåt!

Förlåt att jag inte bloggade mycket igår, det hände så mycket olika saker, verkligen en konstig söndag! Jag och pappa åkte iaf in till stan en stund på eftermiddagen, han skulle in på alla dom tråkiga affärerena som elgiganten och media markt.. Iaf, vi åkte i pappas stora skåpbil, och när jag och pappa kommer ut från media markt så ser jag att det är nån vid pappas bil, så jag blir helt chockad, jag bah: Pappa det är någon vi din bil. Pappa bah: Vah? Sen börja han springa men killen som gjorde inbrott i bilen hann precis undan, men pappa lyckades får registeringsnumret så vi vet vem det är och allt är polisanmält och så. Dom var 2 stycken en som körde bilen och en som gjorde själv inbrottet. Säger inte vad dom tog.. Iaf Jag såg ju han som snodde, det var en mörkhårig ganska kraftig kille, jag tror han var utländsk, de såg så ut iaf. Så nu vet ni varför det inte blev nå bloggning igår! Förlåt!
     Idag börjar skolan igen och jag känner hur jag inte orkar med den helt enkelt, men vad gör man? Det är ju bara att gå upp och fixa sig och gå iväg till skolan :/ Vi börjar iaf med gympa idag, mitt hat ämne! Men ändå bra att ha det första lektionen då har man det gjort :) Nu ska jag käka frukost sen ska jag nog börja gå hem till Hanna :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0