I feel much better!

Mår bättre idag men är väldigt seg, har därför inte bloggat. Jag kommer iaf gå till skolan imorgon har inte spytt så. Men jag vet fan inte vad det var för fel igår alltså! haha. Nä nu ska jag duscha sen ikväll ska jag se på Wipeout och efter det är det nån film på 3:an som jag ska se på :)

Imorrn är det nationellt prov i no, man ska göra en labb. Vi får väl se hur det går. Just nu känns det inte så bra, eftersom det där inte riktigt är min grej hahah:D Nej, nu är jag skit sugen på ett glas cola:D Ska gå och kolla om vi ha nå hemma :P Bloggar inget mer idag, men imorgon ska jag försöka blogga som vanligt igen :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad bra!! =) Trevligt med V-ås imorn :) om jag inte får jobb men de tror jag inte ;) <3

2010-05-09 @ 21:27:52
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

yes :D hoppas du inte får jobb hahah:D

2010-05-10 @ 22:19:14
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0