Lite bilder :D

Har vart ute och sprungit nu, så himla skönt! Fast jag får ändå skit ont i mna ben :( Fattar inte vad det är för fel? Jag menar det kan väl inte vara träningsvärk fortfarande? för det gör likso inte ont på det sättet heller. Jag får iaf sjukt ont i mina vader när jag springer! Ska iaf duscha snart så man blir lite fräsch :D haha, måste raka benen, orkar inte.. hahah.

Jag lovade jue er bilder på Hanna. Nu ser nu jue färgen som blev när vi färgade hennes hår förra veckan :) Här kommer iaf lite bilder.. Men Hanna som du ser så blev dom väldigt suddiga, vi måste ta nya med min systemkamera istället för en dålig mobilkamera!



hahah, visst är hon söt:D Där hade vi lockat hela håret utan att göra något, värsta lockarna:D OBS, vi hade inte dragit ut dom eller nått som man ska göra. Om ni undrar varför vi höll på med hennes hår var det för vi skulle kolla hur hon skulle ha det på skolavslutningen och supén ;)


Såhär blev det när vi hade satt upp det! Jätte fint tycker iaf jag, men Hanna blir ju aldrig nöjd :( haha, nejdå. Hon är nog bara inte van vid att hålla på och sätta upp håret och så. Men jag antar att det kommer vara såhär hon kommer se ut på supén tror jag:)

Hennes gröna supé klänning den är likadan som min svarta om ni undrar:) Visst är hon söt! Älskar dig gumman, du är bäst! <3

Ja nu har ni fått se lite bilder:) Här är en bild på mig today som jag glömde lägga ut i förra inlägget haha:D



Inte lika söt som Hanna I know, blir liksom en besvikelse när man ser dom söta bilderna på henne ovanför. Men så är det!

Nu ska jag duscha och kolla på nån film! Är jue inge mer skola den här veckan som sagt så nu kan man jue vara uppe länge och sova länge, ME LOVE! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0