sommarkläderna har åkt på!



Är hemma från stallet nu. Har duschat och så, man vill jue inte lukta häst! Även om jag tycker dom faktiskt luktar gott så vet jag vad dom flesta andra tycker, det är inte speciellt fräscht haha:D Vädret är som sagt jätte fint så jag vill inte sitta här inne i mitt rum. Bloggandet kommer därför bli lite dåligt idag.

Har nyss fixat mig lite grann, ikväll ska jag och min familj ut och äta nånstans i Västerås. Är skit hungrig, har inte ätit nått typ idag. Men nu ska jag ta med mig min bok och gå ut och sätta mig i solen! Det ända negativa med sommaren för mig är att jag hatar alla små kryp som kommer fram, alla insekter, humlor och getingar och sånt. USCH!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0