tittar på film :)

Sitter och tittar på american pie the wedding. Så himla bra, älskar dom filmerna! Garvar lika mycket varje gång :D Filmen slutar 12 då blire att läsa lite sedan sova. Imorgon ska jag emd min granne Moa till stallet, var länge sen sist nu. Så det ska bli kul:) Jag har hittat en ny blogg idag som jag älskar också! Den handlar om smink, mode och foto. Precis dom 3grejerna jag är intresserad av! Så nu har jag hittat en smink palett som jag vill beställa med 88 olika ögonskuggor. Kostar 249kr så måste försöka prata lite med min pappa. Om jag typ klipper gräsmattan eller nått så kanske han kan betala den. Om jag har tur haha:D Vi får se. Kan bli lite segt uppdaterande imorgon eftersom jag som sagt ska till stallet. Men ska göra mitt bästa :)

Go natt allihopa, hoppas ni haft en toppen fredag! ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0