Pluggat klart!

Nu har jag gått igenom allt, alla anteckningar på datorn, läst igenom häftena och suttit och diskuterat med mig själv och känner mig typ redo för provet imorgon. Tänker inte överplugga för då slutar det med att jag siter där imorgo så har jag blandat ihop allt, får panik och kan inget. Så nu får man bara hoppas på det bästa :) Nu ska jag fixa mina naglar som är helt förstörda redan, lacken har börjat gå bort och så. Inte så snyggt kanske :) Ska göra ett inlägg senare med tydligare bilder på mina senaste naglar, asså hur dem har sett ut dem senaste gångerna :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad duktig du är som orkar plugga så mkt! Önskar jag hade din energi för det! =) <3

2010-10-27 @ 19:47:54
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0