2008 & 2010, skillnad?

Den första bilden är från 2008 och den andra är från i helgen, jag har svårt att själv se om jag har förändrats så mycket så därför frågar jag er, vad tycker ni? :) Har jag förändrats och vad i så fall? Kul och veta vad andra tycker!
Saknar faktiskt mitt mörka hår, mamma bli inte orolig nu när du läser detta ska inte färga tillbaka haha! :D Kostade några tusenlappar att få tillbaka min normala färg och jag har inte fått tillbaka den helt ännu! Så ett tips till er alla, ni som färgar mörk brunt/svart. Tona istället för det är inte värt besväret och pengarna när man vill få tillbaka sin normala hårfärg! Hoppas ni kommenterar vad ni tycker för det är ni dåliga på!
Tänkte bjuda på en bra låt också ;)
Taylor swift - Mine
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0