Hanna har åkte hem :)

Sådär nu har jag hjälpt Hanna med att sätta på lösnaglar, hon har aldrig haft långa naglar alls. Så det var kul att se henne i fina långa rosa naglar ;) Men det kommer vara svårt för henne nu i början när hon inte är van, haha. Hon fick inte i mobilen i jeansfickan & hon fick inte på sig skorna haha. Så gulligt!
Iaf som jag sa så börjar jag OP imorgon. Har pratat med syon och sånt idag och lämnat tillbaka alla böcker till lärare och så. Känns jätte bra att börja OP istället, vill nog bli barnmorska som jag nämnde, eller jobba på bvc. Skulle vara kul, älskar ju bebisar! För nu när jag verkligen tänkt efter så har jag hellre ett jobb som jag tror jag gillar och tjänar lite pengar än att ha ett jobb som man tjänar bra på men hatar och tycker är tråkigt. Så det här bli nog skit bra, sen är det ju faktiskt bara ett plus att Hanna går OP.
Men iaf vi hade ju skolfoto idag, tog kort med SP klassen dock, men strunt samma. VI fick se det kortet lite snabbt och av det lilla jag hann se av mig själv så var det inte så bra men skit samma orkar inte bry mig för tillfället, men sen när jag får hem den blir det nog andra ord haha.. Ensamkortet vet jag inte ur det blev, man får väl hoppas på det bästa, annars vill jag inte ha skiten.
Men nu ska jag inte tråka ut er mera, väntar på att maten ska bli klar, är hungrig har inte käkat på hela dagen så. Makaroner & köttbullar står på menyn haha, men det var ett tag sen nu så det blir gott! Sen ska jag duscha och ikväll blir det självklart idol ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för att du hjälpte mig med lösnaglarna :) Det är ju skit svårt haha:)

2010-09-09 @ 17:57:33
URL: http://hannadimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0