Idol idag ;)

Var hemma ungefär kvart över 5, läste lite olika bloggar och väntade på att maten skulle bli klar. Det blev tacos, det var skit gott, har inte ätit det på länge nu så då var det faktiskt gott ;) Har ingen läxa vad jag vet eftersom NK läxan som ska vara klar imorgon har jag ju redan gjort :) Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen böjar efterlängtade idol! Älskar att kolla när vissa skämmer ut sig utan att fatta det hahah:D Men sen så blir man ju glad också när det kommer nån som är skit bra :) Älskar den här låten, lyssnar på den nu :D
Vet att många tycker han är så dålig och han är bög hit och bög dit. Men ärligt bryr mig inte alls, man lyssnar ju på det man gillar eller?
Lyssnar också på:
Usher - OMG
Erik Hassle - standing where you left me
Jason Derulo - Ridin' solo
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Erik Hassle!! Fantastisk är han :)

2010-09-11 @ 17:38:32
URL: http://villeniskanen.blogspot.com
Postat av: Linusrebecca

Keep up these useful pieces.

2011-05-30 @ 15:41:03
URL: http://linusrebecca.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0