just nu..

Kollar jag på idol, eller halv kollar iaf, tycker inte att det är så intressant just nu, väntar tills fredagsfinalerna drar igång :) Fick reda på lite prov idag, kommer ni ihåg engelska provet för nån vecka sen? Ja sa ju att det kändes bra och det gick bra också, fick MVG på provet så jag är super nöjd! Sen fick vi veta vad vi fick på egenvårdsprovet också. Där gick det dock lite sämre fick bara G+ men man kunde iof bara få VG. Men jag är ändå super nöjd för jag slipper skriva om som jag först trodde jag skulle behöva göra eftersom det inte kändes så bra. Men det har iaf vart en hel okej dag, tåget imorse var överfullt som vanligt, så himla drygt! Sen har jag nu kommit fram till att jag hatar estet, världens tråkigaste ämne, först i början var det kul, men nu är det fan allt annat än kul! Men tur att man bara har 10 lektioner i det(50p kurs). Käkade en sallad till kvällsmat om det är intressant haha.. Har lite bloggtorka vet inte rikitgt vad jag ska skriva om är så himla trött och borta i skallen också just nu :P Ska iaf fortsätta kolla på idol nu :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0