På hotellet

Tänkte blogga lite snabbt nu. Igår var en jätte rolig och skön dag, vi badade på aqua nova. Sen käka vi lunch sen kom vi till Dalecarlia och stack ner på spa och badade. Jätte skönt att bara ligga där i bubbelpoolen. Sen på kvällen åt jag underbart god mat!! Herregud så gott det var :) Sen jätte jätte god efterrätt.
    Idag har vi vart i Mora på dagen, shoppade lite, fast det fanns inte många affärer om man säger så haha. Köpte ett par skor och en mascara. Sen var vi på dollarstore också. Köpte smink penslar och en sak som jag mste göa om lite som mormor ska få i julklapp. haha, lite tidigt kanske men nu är en klar iaf :D Klockan 8 ska vi äta middag! ÄR jäte hungrig, men man äter så mycket frukost här så man håller sig mätt hela dagen tills kvällen haha :D  Hade ju min massage behnadling idag, det var så skönt. Hon masserade hela ryggen och nacken och ansiktet plus ansiktsmask osv. Hon var jätte duktig och trevlig! Är jätte nöjd ^^
     Imorgon åker vi ju hem :( Men man måste ju hem tillslut så. Men en helg här är alldeles lagom tid :) Nu ska jag gå till familjen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0