jobbigt.

Vet inte vad det är med mig just nu, mitt humör går väldigt upp och ner eller hur man nu ska säga. Helt plötsligt känner jag hur tårarna tränger på när jag sitter där på bussen hem när jag nyss suttit och asgarvat i skolan, vet inte om det är för att det är den där veckan i månaden eller vad det beror på men det är väldigt drygt, sen har det varit så mycket med allt på sistone så nu håller väl bägaren på att rinna över helt enkelt, jag vill orka och vara stark men det gå ju till en gräns när allt brakar samman, känns som att det är det jag kommer göra när som helst, det är skit jobbigt, vet inte hur jag ska förklara riktigt. För jag mår ju bra det är inget fel så, det har helt enkelt bara blivit för mycket och det har ni nog märkt här på bloggen, min uppdatering har varit helt åt helvete men jag har inte orkat. Men hoppas att det kanske lugnar sig lite nu så ska nog allt bli som vanligt igen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina Johansson

Finns för dig Nathalie!! Vi måste hitta på något tycker jag! <3

2011-04-07 @ 21:00:33
URL: http://matinasvarld.blogg.se/
Postat av: Matina Johansson

Sv: Jag kan typ jämt, hehe! <3

2011-04-08 @ 08:38:59
URL: http://matinasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0