Trött på det mesta

Den senaste månaden har varit väldigt jobbig och det tycks aldrig sluta, det känns inte som att det är julafton om en vecka och jag har 2 viktiga prov kvar vilket jag vet att jag inte kommer klara de ena av. Hej IG i Matte B och hej sommarskola liksom. Nej det känns bara väldigt tungt just nu. Sen kan jag inte förstå mig på vissa människor men det ska vi inte ta här. Jag har också beställt en klänning till festen på Nyår som typ är det ända jag har att se fram emot nu i detta eviga mörker men ändå så vet jag nästan innerst inne utan att ha sett den i verkligheten att jag inte kommer kunna ha den (Liksom come on, titta på denna kropp så förstår ni själva. Varför fortsätter man försöka när man vet att det är lönlöst. Varför kan man inte acceptera att man är ful. Nej istället står man där varje dag och sminkar sig och tror att det ser bättre ut fast det egentligen inte gör det) Det skulle ju vara för bra för att vara sant och det känns inte som att något bra kan hända mig just nu. Det kan bara bli värre. Men jag är glad att jag har mina fina vänner! Skulle aldrig klara mig utan er! Förlåt om jag låter negativ men klarar ni inte av verkligeheten så lämna min blogg i så fall för jag tänker inte ljuga, inte i min blogg!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nathalie jag vet att du kommer klara matten! Jag vet att du kan om du vill <3 Klänningen kommer bli jätte bra! I mina ögon kommer du vara snyggast på nyår! Det är väl ändå huvudsaken? ;) hehe Och för det sista så är du verkligen INTE ful. Sluta säg så, för du gör mig ledsen <3<3/ Hanna

2011-12-18 @ 08:39:23
Postat av: Jennie

Nathalie, du är inte ful!! Du är fin! Sluta skriv sådär om dig själv :( ta fram alla bra saker om dig själv! Du är bra som du är! Vill inte att du ska varken se eller vara annorlunda ut! <3

2011-12-18 @ 09:09:00
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Mami

gråter

Mitt hjärta blöder när du mår sådär =(

Jag älskar dig min underbara unge <3

2011-12-18 @ 09:35:45
Postat av: anna

sluta nathalie!! du är så in på både utsidan och insidan! du är aldrig mindre värd en någon annan du är så fin och är har sån fin personlighet och du har mycket att jobba upp ditt självförtroende med ! <3

2011-12-18 @ 20:16:08
URL: http://annalovgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0