you broke me down to pieces

Om du bara visste hur mycket du sårar mig
ibland med mening ibland inte.
Jag vet inte hur länge till jag kommer orka
men för din skull hoppas jag att det blir ett tag till.
Men dagen kommer komma då jag bara kommer säga adjö och ta steget
och det kommer bli det bästa valet i hela mitt liv.
För såhär som du får mig må förtjänar ingen att ha det
inte ens min värsta fiende.
Hur en människa kan leva med sig själv
när den beter sig såhär är något jag aldrig kommer begripa.
Men jag hoppas för din egen skull att du någon dag vaknar upp
och inser att ingen vill egentligen veta av dig och gör en förändring.
För jag tror på att i grunden är man snäll
och varför du hakat upp dig just på mig kommer jag aldrig förstå.
Jag har aldrig gjort dig något om jag fick välja skulle jag inte ha något med dig att göra
men ändå så gör du såhär.
Hemska människa
du borde skämmas!

Kommentarer
Postat av: Hanna

<3<3<3

2011-12-18 @ 15:24:38
Postat av: Matina

Sv: Desamma <3 What goes around comes around <3

2011-12-18 @ 20:36:38
URL: http://matinasvarld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0