Vad har jag gjort det senaste dagarna?

Jo jag har varit i stan varje dag sen i måndags. Jag gick på stan frånhalv 11 till typ 4 på måndagen, från hlav 11 till 9 på tisdagen, fast jag och bästa vännen gick på bio på kvällen, New years eve hette den och den var jätte bra tycker jag :) Påminner om Valentines day för er som sett den :)

Och sen igår gick jag på stan från 12 till 9 också så ja ni kan ju gissa träningsvärken jag har nu, fast igår kväll gick jag också på bio, då såg vi The girl with the dragon tattoo. Den var bra men seg och sen såg jag inte så bra då världens längsta man satt framför mig haha. Men det var en trevlig kväll med Amanda, Anna och Hanna! :) Jag har ju som sagt shoppat massa grejer men det kan ni se på min nya blogg där jag skriver mer om sånt!

Idag ska Hanna och jag gå och sola och sen ska jag färga hennes hår och sedan ska jag hjälpa henne med lösnaglar till nyår! :) Sen ska vi väl börja städa undan julen här hemma ikväll! Och vet ni vad? IDAG är det en vecka kvar tills jag blir 18! wihoo :D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0