Det blev Stockholm också!

Ja, eftersom det bara var 3mil från Bålsta till Barkarby(märkes outlett) så åkte vi dit. Men hittade fan ingenting, tycker bara det var konstiga kläder just nu? Ingenting i min smak faktikst, fast det är väl tur det, blev ju billigt för pappa, haha.. Men hittade faktiskt en grej, trosor från Björn Borg! Såhär ser dem ut:
Skit snygga tycker jag:) Sen vart det 2pack kalsonger till lillebror också så han är också nöjd:) Men nu ska jag sätta igång med städningen! Efter det ska jag nog se någon film tror jag! Har ni nå tips? Känns som att jag sett alla filmer typ(överdriver) men hittar typ inget som faller mig i smaken rikitgt? Så tipsa mig gärna, allt utom skräck!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0