Old Stuff

Vi har ju haft praktik i 4veckor nu, det ända tråkiga och lite jobbiga med det var att inte få träffa min underbara vän Hanna varje dag, bara ibland typ 5minuter innan man började. Sen så jobbade vi olika tider så vi hann inte prata på telefon så mycket heller. Jag blir lite smått ledsen då men säger det inte till någon för jag hör ju fjantigt det låter men Hanna är ju min bästa vän, hon som alltid finns där, alltid peppar en, ger mig energi och kraft att orka när det är tufft och sjukt många knäppa men roliga minnen för livet. Så på så sätt ska det bli skönt att komma tillbaks till skolan igen och ha den mest snälla människan i bänken bredvid sig, bara att veta att hon sitter där och är min bästa vän gör mig glad liksom :) Det konstigt hur mycket vissa människor kan betyda för en, jag älskar henne som om hon vore min syster! Jag vet att jag är lyckligt lottad att få ha en sån fin vän. Iaf dem här bilderna har jag suttit och tittat på nu under praktiken när jag inte kunnat träffa eller prata med Hanna och då blir jag glad igen, hihi ^^
Jag älskar dig bästa vän!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har också saknat dig jätte mycket. Du är bäst! Verkligen snygga bilder hahaha :D

2011-02-20 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0