Sista veckan!

Ja det är ju sista veckan på praktiken för mig nu, buhu :'( Nädå, men jag tycker det är jätte kul att få jobba med människor och just nu äldre människor då. Förut tänkte jag bli något som har med kontor att göra, typ sitta framför en dator och knappa hel dagarna men nu kan jag inte alls tänka mig det! Iaf, tiden går så otroligt fort jag har liksom redan gjort 3veckor praktik och det känns inte ens som 1 vecka. Vill inte tillbaka till skolbänken, men ändå känner jag att det ska bli kul att få lära sig ännu mer, vi ska börja arbeta med demens nu när vi kommer tillbaka så det ska bli kul tycker jag :) Jag har iaf fått jätte mycket beröm av personalen som jobbar där och det känns bra! :D Nu ska jag gå och ta något litet att äta!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll!

2011-02-15 @ 18:52:38
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0