Varit ute och gått!

Ja jag har precis kommit hem för jag var ute och gick med Jennie och Nero :) Vi gick runt skantzsjön(stavning?) men fyfan va det är halt ute, värsta isbanorna jue :O Det började inte bra när ja skulle gå till OK och möta Jennie, jag ramlade här i mitt husområde, och skrapa upp båda knäna och min nya svarta jeans är nu helt förstörda. Så nu sitter jag här med ont i mina stackars knän och som lite tröst har jag köpt trocadero och after eight! Sen gick mina skor sönder också så det lär jag också köpa nya. FAAN!! Menmen, livet går vidare. Det är bara att köpa nytt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Söta rara du! :) Du är underbar min fina kusin! :) Har så roligt med dig sötnos! :)<3

Kommer bli skönt imorn med, :) slipper vi stressa senare i veckan också :) hihi =)

Vi syns imorn!

puss på dig fining! :) <3

2011-02-06 @ 21:06:58
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0