Blev Tuna park!

Ja det blev tuna park i Eskilstuna idag, det är så skönt att gå där för alla affärer ligger på samma ställe. Vi åt även en lunch där och sen helt plötsligt kommer min bästa vän och går förbi, blev lite chockad haha. Hittade iaf 2saker som jag verkligen ville ha, men jag var duktig och skippade dem även om jag ångrar mig nu enormt mycket nu haha. Men jag provade inte ens för då skulle det ha slutat med att jag köpt det om det suttit bra. Fast jag är ändå stolt över mig själv att jag inte handla något, det bevisar lite för mig själv att jag faktiskt kan spara, för egentligen så har jag ju pengar så jag hade kunnat shoppa men nej, någon gång måste jag väl lära mig att spara, och det försöker jag nu och än så länge går det ju bra!
Fast.. När mamma och jag var på lidl idag och skulle köpa dricka så gick vi ett varv runt allt skit som brukar ligga där och då hitta vi sånna här mjuka strumpor 2-pack för 25kr! Man betalar ju typ 70kr för ett par i stan? så jag köpte 2st 2-pack ett par med rosa och vit och ett par med svart och grå, och dem köpte jag för mynt som jag hittade i fickan haha. Fast jag gav mamma 2par hon fick vita och grå :)
Här är mina svart och rosa :) Älskar såna här strumpor så varma och sköna! Nu ska jag duscha, imorgon blir en lång dag, ska med pappa och jobba, vi ska ända till hälleforsnäs(UPDATE skrev fel, menade Hällefors!), 18mil är det dit säger pappa. Har ändå inget att göra och jag måste börja gå upp i vettig tid igen annars blir det jobbigt på måndag så imorgon åker vi hemifrån 7! Så efter duschen så blir det sängen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, ohja, grrr;)

Du.. i hälleforsnäs ligger ju lager 157 ;) va ju där vi va förut! =)

puss

2011-01-03 @ 21:11:43
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Matina

Åhh jag vill också ha sådan där strumpor, sjukt mysiga :D

2011-01-03 @ 22:36:28
URL: http://matinajohansson.wordpress.com
Postat av: Nathalie

Matina: ja dem är så mysiga :D!



Jennie: hihi, jag skrev fel, menade hällefors, inte hälleforsnäs haha :)

2011-01-04 @ 14:13:20
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0