I really am sorry!

Känns så tråkigt att veta att folk kikar in här och jag har inte haft tid att uppdatera! Imorse så vet jag inte vad som hände, mitt alarm på min Iphone gick aldrig igång, så pappa väcker mig halv 7 och vi ska åka 7, paaaanik! Som tur var hade jag somnat med smink så jag pudrade bara ansiktet och la på lite extra mascara! Sprang ut med Puma som aldrig kissar klart haha, nä men vi kom iväg 7 iaf:)
Idag har jag fan hjälpt till, lastat in ett helt kök uppför trappor och lastat ut alla gamla luckor och bänkskivor och grejer. Hamrat fast alla gångjärn på luckorna skruvat fast nå metall fästen på alla jävla lådor, jag och skruvmejsel = Kaos haha, men det tar vi nån annan gång.. Världens sötaste ungar var det där, dom bah: mamma sa att du är en gubbe till pappa hahaahha, ni skulle ha sett pappas min han bah whaat? typ haha, så klockrent! Ursöta var dem iaf!
Sitter här och myser med pumis! Ska strax ta ut honom på en promenad igen:)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Ville bara önska dig...

EN TREVLIG HELG! ♥

2011-01-07 @ 18:03:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0