Jobbig vecka!

Där sprack mitt hålla mig ifrån cola, haha.. Asså den här veckan är grymt jobbig, massor att göra! Får väl sluta med cola nästa vecka. Imorgon är det stort prov i vård som jag skrivit om! Ska sätta igång med det efter jag bloggat. MÅSTE få godkänt på det här!! Sen på onsdag måste jag förbereda inför bokdiskussion och recension och ta ut citat ur en bok jag läst. Sen på torsdag måste jag plugga till engelska provet tills på fredag. Så ja, jag har lite att göra. Imorgon måste jag göra individuella val till 2:an och 3:an också. Sen på torsdag måste jag till min praktikplats och få scheman och träffa handledare osv. Usch hemska vecka det här! Sen skulle jag kunna döda någon för en kycklingsallad just nu, har inte ätit på hela dagen och sen på idrotten idag så har jag sprungit arslet av mig. Så just nu är jag helt slut. Men idrott är faktiskt kul nuförtiden, tänk att för hatade jag det och nu gillar jag det, hm..
Jag  vet att jag inte dragit vinnare i tävlingen om invites till bloggsvar, men det kommer förhoppningsvis ikväll! Vi hörs när jag duschat, fixat mat och käkat, och pluggat minst en timme!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0