Naglar..

Ja dem ska jag snygga till lite snabbt nu, sen på praktiken får man ju inte ha nagellack och långa och jag som hatar att ha korta omålade naglar så himla ofräscht! Trivs inte alls i det. Men ska man jobba inom vården så är det väl så här. Kommer bild imorgon i ett tidsinställt inlägg för när jag fixat naglarna ska jag se på film. Är filmen bra så kommer det filmtips på den någon dag snart!
Har iaf fixat allt för skolan imorgon, lagt fram kläder jag ska ha på mig, packat väskan och så. Sen måste jag in på fritidsresor imorgon och lämna in mitt intyg om att jag får åka utomlands utan målsman :) Så det får jag inte glömma, har en känsla av att jag kommer göra det ändå..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du glömmer inte lilla stumpan ;) <3

2011-01-09 @ 20:48:26
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha hoppas inte :D <3

2011-01-10 @ 06:25:20
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0