Nyårs bilder!

Här kommer några av bilderna från nyår, alla går inte att visa haha..
När jag kom till Hanna så möttes jag av den här lappen på ytterdörrshandtaget, ja bilden talar väl för sig själv haha.
The two best friends!
Mina lösnaglar.
Hanna lagade mat, jag tittade på och lärde mig, sen nu under kvällen gjorde jag det själv till familjen!
Jag blev törstig och fick låna Hannas "host" fina kapsyl öppnare som hon fått av en jätte rolig kompis alltså mig haha
Vi åt den jätte goda maten! Tror hanna har valt fel linje, hon borde bli kock!
Sen gick vi ut och gick med söta Fanny!
Min outfit. Den här bilden får avsluta eftersom jag inte fick ett enda kort på fyrverkerierna. Efter vi gått med Fanny så såg vi på filmen crossroads som slutade precis till 12slaget och då gick vi upp och ställde oss på Hannas tak så vi kunde se alla fina raketer! En toppen kväll var det, vi har alltid lika kul!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

NATHALIE! Drack du? :) Hihi :) Sådana där ska man inte dricka för mycket av, ;) och jag hoppas du höll dig till enbart cider ;) hihi =) Hitta på nått någon dag?=) puss

2011-01-02 @ 21:44:49
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Jennie

NATHALIE! Drack du? :) Hihi :) Sådana där ska man inte dricka för mycket av, ;) och jag hoppas du höll dig till enbart cider ;) hihi =) Hitta på nått någon dag?=) puss

2011-01-02 @ 21:45:15
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0