Shopping från igår :)

Ja här har ni dagens sköna outfit, jag köpte dem nya leggingsen igår på gina för 99:- och Tunikan för 129:- Köpte ju svarta stuprörsjeans men jag antar att jag inte behöver visa dem, vem har inte sett svarta jeans? Dem kommer iaf från Vero Moda kosta 250:-
Sen köpte jag det här också :) puder och mascara från H&M kosta 50:- styck, fungerar utmärkt trots att det är "billigt" smink. Sen är det concealer och ögonbrynsfärg från Viva la diva, fungerar också helt okej för att vara så billigt, kostar 75:- styck. Ja det var väl det! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja jag försöker, men jag åt faktiskt godis idag, men vafan, en dag i veckan måste man! colan klarar jag mig utan än iaf! =) =D

puss

2011-01-22 @ 14:56:12
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0