Sovdags.

Nu är det sovdags för mig, skönt med fredag imorgon! Helgen är nära, fattar ni hur skönt det ska bli att inte ha några läxor på 4veckor, ingen skola, på 4veckor! Så himla underbart!
Men nu på lördag så ska jag faktiskt räkna matte, min jätte snälla super smarta kompis Therese ska hjälpa mig, hon har hjälpt mig med matten i flera år, tycker helt klart att hon borde bli lärare men hon ska väl typ bli veterinär eller läkare nått sånt. Har iaf grym tur att hon är så snäll att hon tar sig tid att hjälpa mig på en lördag :D Så det känns väldigt skönt att det här med matten kommer lösa sig :D
Men nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig, är jätte trött lär somna på 5minuter, är inne i en sån period just nu, jag är helt slut och somnar på 5min, annars kan jag aldrig somna hur trött jag än är så ligger jag i minst 2timmar och bara funderar, så himla drygt! Aja, nu stängs snart mina ögon helt! good night everyone!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0