Torsdag!

Idag så vakna jag lite före 10 nångång och blev tvungen att kliva upp för då kom Puma. Så det är väl vad jag har gjort idag, busat med puma sminkade mig och åt lunch sen skulle jag fixa håret hann göra en lock då ville Puma ut, han höll på med kopplet och pep så det var bara att gå ut i detta snöstormsoväder med en lock i håret haha.. Sen när vi kom in igen så locka jag hela håret och det vart skit fult, inte alls som jag tänkt mig nej fyfan.. Så jag tvättade håret och fönade det så nu är det helt platt som vanligt. Får allvarlig damp på mitt hår, jag hatar det usch. I alla fall, vid 3 så kommer släkten hit för att fira mig :) Ska gå och kolla nu om allt fika och sånt är klart!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0