Usch för plugg.

Men nu har jag iaf läst sidorna i soms som man skulle läsa tills imorgon, svarat på frågorna i vård, pluggat till vårdprovet, och gjort 2tal i matten för mer kan jag inte men Matina ska hjälpa mig så jag hoppas jag förstår bara! För när min mattelärare ska förklara så är det tyvärr så att jag fattar inte, vet inte om det beror på mig eller honom, kankse både och? För han förklarar alltid på samma sätt och det förstår inte jag, han ska väl kunna flera förklaringssätt eller är jag helt ute och cyklar? Han är ju lärare liksom, men nej, tydligen inte. Nu ska jag iaf ta en dusch sen blir det nån film i sängen:)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Jag ska göra mitt bästa för att försöka få dig att förstå :D

2011-01-16 @ 19:26:23
URL: http://matinajohansson.wordpress.com
Postat av: Anonym

han kan verkligen inte förklara på andra sätt!

blir gaaaaaleeen på han :D

2011-01-17 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0