God morgon!

Idag ska jag med pappa och sommarjobba, vi ska göra ett luck byte tror jag :) Kommer bli dyng sur när jag ska springa ut till bilen hela tiden med alla gamla köksluckor och bänksskivor men vad gör det när lönen kommer :D Sen i eftermiddag ska jag klippa mig :( Men det måste göras, har inte blivit gjort på 8månader för att jag hatar att klippa mitt hår, får ångest. Men sen har det inte varit så slitet heller då jag har låtit det vila från färg och inte lika mycket värmeverktyg. Men nu har jag varit utomlands 2 gånger på mindre än 3månader och det känns i håret, det har blivit lite risigt. Ska iaf toppa mig bara. Men det värsta är att det behövs ta minst 3cm, ååh :( Känns som hur mycket som helst :( Aja, nu har jag inte tid med det här mer, vi hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0