Lördag 2/7 11

Idag har jag vart inne i stan och storhandlat med mamma, sen hem och fixade allt, packa upp kött osv. Och sen lade jag ner lite grejer i väskan och sen ikväll ska jag sova över hos Matina, hon ska vara barnvakt åt Elly, hennes dundersöta brorsdotter! Ni ska se henne, hon ser ut som dem söta bebisarna på teve reklamerna! :D Ska bli jätte kul för alla som känner mig vet att jag älskar barn, lite därför jag ska bli barnmorska :) Så ska snart börja bege mig mot stan och möta upp Matina! Sen hörs vi nog igen imorgon när jag kommit hem!  :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina [email protected]

Tack desamma :D:D

2011-07-03 @ 14:44:20
URL: http://matinasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0