Resultatet!

Ja på första bilden har jag min naturliga bruna färg plus ljusa slingor och sen kommer dem här 2mitt bilderna, så blev det nu när jag färga hemma, jag köpte färgen gyllen blont och fick orange/rött? Och om ni tänker er in i min situation, jag hatar allt med min kropp utom mitt hår och så blir det orange/rött, min värsta mardröm eftersom jag inte passar alls i det!! Så med gråten i rösten ringde jag min frisör som var snäll och tog emot mig 9 imorse och fixade mitt hår så nu ser det ut som på sista bilden. MYCKET bättre! Det är värt att lägga några hundralappar extra på att gå till frissan och få det ordentligt gjort, I promise! Men ska nog slinga iaf en gång till för jag vill bli ännu ljusare. Så här ser färgen ut som jag vill ha för er som glömt eller inte vet(kolla bilden nedan)
På god väg nu iaf!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0