Sitter vid min gamla dator..

Ja och jag hittar massa bilder från dem senaste åren och har fått mig ett par riktiga garv, vissa saker kommer jag inte dela med mig av här då dem är för personliga och ja nej, vi slutar där. Men lite bilder tänkte jag bjuda på, sånt är ju alltid kul!

orientering i 9:an fick Mvg eftersom vi följde efter några som fattade hur man läser en karta haha typiskt mig och Hanna hahaha :)

Ego cam bilder i massor..

Kommer ihåg det här, det här är ända bilden som ser någorlunda normal ut i jämförelse mot dem andra HAHA


Jag och josse!

Min fina vän på power meet <3

...

haha..

Ja det var dem bilderna jag hann ladda upp för den här gången, men jag ska visa ännu fler någon annan gång!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0