sliten idag.

Ja igår kväll/natt var inge rolig, Nico mår inge bra så det var bara att åka in till djursjukhuset i ilfart, mamma har nog aldrig kört så fort förut. Så där fick han dropp och röntgades och sånt. Och jag tjurar, men ni förstår inte paniken när man ser sin lilla valp säcka ihop, och när dem tar med honom in i ett annat rum och man hör hur han skriker sina hjärtskärande skrik, nej fyfan, hemskt var det! :( Men nu mår han lite bättre men är fortfarande lite "låg". Tur att det är sommarlov nu så man kan ägna all sin tid åt min lilla plutt! Men därför ha jag inte bloggat, vaknade vid 1 idag typ, sen har jag städat rummet och duschat. Nu ska jag fixa håret, tror jag ska låta det hårtorka idag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0