Pluggat klart för idag

Har lite i plugg väg att göra just nu, detta är vad jag vill få klart denna vecka:
  • Ligga i fas med matten för en gångs skull.
  • Läsa ut boken en blomma i öknen(tror jag den hette) som jag lånade idag.
  • Skriva klart engelska filmrecensionen
  • bli klar med en fördjupning i en medicinsk upptäckt
  • Bli klar med ett häfte om en massa facktermer.
Så ja, jag har ju minst sagt lite att göra, Sen dyker det nog säkerligen upp något mer som ska vara klart under veckan. Konstigt att igår hade man en fri känsla, det fanns inget att göra och sen är det måndag och listan bara växer.. Men det var bara att sätta igång och det gjorde jag så nu är jag klar med det där med farsoter.
Ikväll blire att se på en unge i minuten och nu strax ska jag och pappa gå och fixa en sak, ni får bildresultat imorgon!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så nu har jag testat gjort ett tidsinställt inlägg :) Men de va på min lilla dator de inte fungerade ;) hahha! <3

2011-03-15 @ 06:50:20
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0