Allt går toppen!

me today :)
Och självklart en bild med Nico också!
Ja än så länge går allt bättre än förväntat. Han är jätte duktig. Han sover i sin bädd efter lite pipande knappt 3minuter. Han väcker mig på morgonen när han är bajs och kissnödig och sen går vi och lägger oss 2timmar igen. Men sen blir han jätte pigg och på bushumör haha. Så då är det bara att busa haha :) Mamma och jag tog ut han med koppel idag också och där gör han också framsteg, han har börjat acceptera halsbandet runt halsen och även om kopplet är lite halv läskigt så tar han sig fram, bara någon går framför och ropar på honom så :) Än så länge verkar det som att vi har fått en drömhund, men skenet kan ju alltid bedra haha. Och jag älskar verkligen den här lilla plutten, så underbar. Nu vaknar han till här, har sovit i någon timme nu, så det är dags för av kissning!
PUSS

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg!

2011-05-21 @ 02:24:26
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Åå så söt hund :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-21 @ 12:32:27
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0