Torsdag!

(bilderna är lånade från Dalecarlias hemsida)
Eftersom vi åker bort i helgen så har jag lite att fixa idag innan vi åker imorgon! Vi ska ju som sagt iväg på spa hotell igen! Vi åker alltid till Dalecarlia som ligger i Tällberg, Dalarna. Helt klart bästa hotellet jag någonsin bott på. Tycker hotellet har allt! Trevlig personal, mysig inredning, jätte god mat och underbara behandlingar nere på spat! Har tappat räkningen på hur många gånger vi vart där nu, vi åker dit minst 2ggr per år och vi har varit där i några år nu så. Ja jag längtar i alla fall! Men först måste jag fixa klart lite här hemma, måste bada hunden, fixa klart den sista tvätten(tvättar upp all tvätt) och stryka och packa ner det jag ska ha med i helgen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! :D Nu är kapitel 2 ute i novellen och jag hoppas du kommer läsa och kommentera om vad du tyckte :D Du hittar inlägget här: http://justindrewstories.webblogg.se/2012/april/kapitel-2-i-can-be-selfish-youre-so-impat-1.html#comment



Stora kramar!<3

2012-04-06 @ 00:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0